

Facturi, rambursări și contracte (16 Articole)
Informații privind comisionul perceput pentru tranzacții, modalitatea de alocare a plăților și soluționare situații legate de facturare.
- Până când pot rambursa tichetele?
- Exista un termen de trimitere a tichetelor?
- Cum aflu si plătesc comisionul aferent tranzactiilor?
- Cum și când voi fi facturat?
- Există o diferență între numărul de tichete pe care le-am trimis către Pluxee și banii rambursați.
- Exista o suma minima sau maxima de trimitere tichete rambursare?
- Cum achit comisionul aferent contractului?
- Dacă am vouchere Pluxee expirate, le pot trimite pentru a fi decontate?
- Cum rambursez tichetele către Pluxee?
- Cum completez borderoul de rambursare?
- Ce se întâmplă dacă nu plătesc facturile primite de la Pluxee?
- De unde descarc borderoul de rambursare?
- La cât timp primesc banii in contul de comerciant după efectuarea tranzacției cu cardurile Pluxee?
- De ce nu primesc notificare primire tichete la Pluxee?
- Am un nou cont IBAN
- Societatea mea este acum plătitoare de TVA, cum procedez pentru actualizarea datelor?