

Situații frecvente (15 Articole)
Ajută consumatorii să își rezolve problemele frecvente, cum ar fi: probleme legate de plăți, erori din aplicație sau pierderea cardului.
Cashback
- În aplicația Pluxee Cashback apare ca „Plătit” Cashback-ul, dar nu a ajuns în cont. Unde este?
- Ce fac dacă am făcut o achiziție eligibilă pentru cashback în aplicația Pluxee Cashback dar nu apare?
- De ce văd oferte diferite față de prietenii mei în aplicația Pluxee Cashback?
- Ce fac dacă nu pot să plătesc cu cardul Pluxee prin Google Pay?
- Ce fac dacă am pierdut telefonul și vreau să dezactivez plata cu cardul Pluxee prin Apple Pay?
- Ce fac dacă tranzacția a fost respinsă, dar suma a fost retrasă de pe cardul Pluxee?
- Nu am reușit conectarea și apoi am primit un mesaj care îmi spune că în acest moment contul Pluxee este blocat. De ce?
- Ce fac dacă am pierdut telefonul și vreau să dezactivez plata cu cardul Pluxee prin Google Pay?
- Ce fac dacă am primit mesajul "tranzacție eșuată" la plata cu cardul Pluxee?
- Ce fac dacă nu pot să plătesc cu cardul Pluxee prin Apple Pay?
- Ce fac dacă nu pot efectua tranzacții cu cardul meu Pluxee?
- Ce fac dacă tranzacția a fost respinsă, dar suma a fost retrasă de pe cardul Pluxee și nu mai am bonul de la casă?
- Ce fac dacă primesc mesaj să contactez emitentul la înrolarea cardului Pluxee?
- Ce fac dacă am uitat codul PIN aferent cardului meu Pluxee?
- Ce fac dacă comerciantul a anulat tranzacția, dar nu am primit suma înapoi pe cardul meu Pluxee?