Blog Pluxee
Noutăți
Pluxee lansează prima aplicație mobilă de cashback
Pluxee Cashback susține cumpărăturile inteligente, permițând utilizatorilor să recupereze până la 10% din valoarea achizițiilor lor. Aplicația este gratuită și oferă utilizatorilor săi cashback la plăți cu cardurile de beneficii extrasalariale, dar și cu cardurile bancare personale.
Citește mai multLegislație și Fiscalitate
Primele de Crăciun sunt una dintre cele mai așteptate beneficii de sfârșit de an, aducând bucurie angajaților și consolidând relația dintre aceștia și angajatori. Acordarea acestor bonusuri este mai mult decât o simplă recompensă financiară – reprezintă o modalitate prin care companiile își arată aprecierea față de eforturile echipelor lor și contribuie la crearea unui climat pozitiv la locul de muncă.
Acest articol își propune să ofere o perspectivă completă asupra primelor de Crăciun: de la strategiile și beneficiile acordării lor pentru angajatori, până la modul în care acestea pot influența satisfacția și motivația angajaților. Vei afla ce opțiuni există pentru a oferi prime atractive, cum pot fi ele integrate în pachetele de beneficii și care sunt reglementările fiscale de care trebuie să ții cont.
Motivare angajați
Pe măsură ce iarna își intră în drepturi, spiritul sărbătorilor prinde viață în cele mai fermecătoare târguri de Crăciun din lume. De la străduțele luminate feeric până la mirosul irezistibil de vin fiert și scorțișoară, aceste evenimente sunt locuri ideale pentru a te bucura de atmosfera festivă, pentru a găsi cadouri unice și pentru a crea amintiri de neuitat alături de cei dragi.
CSR
Atunci când mâncăm împreună, facem bine împreună. La Pluxee, credem că gesturile mici pot face un bine mare și că, împreună, putem avea un impact semnificativ în comunitate. Mai ales când totul începe cu o masă o bună.
Legislație și Fiscalitate
Contractul colectiv de muncă joacă un rol crucial în reglementarea relațiilor de muncă în România, stabilind drepturi și obligații pentru ambele părți implicate: angajați și angajatori. În acest articol, vom prezenta toate amănuntele cheie care dau importanță acestui document, cu accent pe beneficiile semnificative pe care le poate aduce. De asemenea, vom aborda în mod detaliat obligativitatea contractului colectiv de muncă, conform prevederilor legale, și procesul de negociere care trebuie să asigure echitatea și transparența acestuia. Poți afla detalii despre etapele încheierii și semnării contractului, responsabilitățile implicate în acest proces și ce se întâmplă la expirarea acestuia.
Antreprenoriat și management
Resursele umane, cunoscute și sub acronimul HR al expresiei din limba engleză ”Human Resources”, reprezintă departamentul care se ocupă cu gestionarea personalului, de la angajare și formare profesională, până la gestionarea performanței și implementarea beneficiilor. Astfel, HR-ul ocupă un loc central în cadrul organizației deoarece se asigură că fiecare angajat își îndeplinește rolul într-un mod productiv și satisfăcător, atât pentru individ, cât și pentru companie.
Motivare angajați
Se apropie Crăciunul, acea perioadă specială în care fiecare dintre noi își dorește să le aducă bucurie celor din jur: familie, prieteni, colegi. Te întrebi cum ai putea să-ți demonstrezi aprecierea față de echipa ta și să aduci zâmbetul pe fața fiecărui angajat? Ți-am pregătit o idee care te va ajuta să oferi cu adevărat bucurie, printr-un gest inspirat, care cu siguranță nu va trece neobservat.
Antreprenoriat și management
Atragerea și retenția talentelor a devenit o situație sensibilă, ce poate pune probleme economice majorității organizațiilor ce activează în România. În condițiile competiției tot mai dure ce caracterizează mediul de afaceri actual, companiile reușesc tot mai greu să angajeze și să păstreze resursa umană necesară desfășurării activităților. Astfel, devine obligatorie recurgerea la strategii eficiente în această direcție, printre acestea remarcându-se un concept relativ nou în țara noastră, și anume, cel de creare a unui brand de angajator.
Antreprenoriat și management
Într-un mediu de afaceri competitiv, managerii companiilor trebuie să găsească cel mai bun drum către profitabilitate și către dezvoltarea operațiunilor. Aici intervine analiza SWOT – un instrument strategic extrem de valoros care ajută la evaluarea clară a poziției unei firme pe piață. Dar ce este și ce înseamnă analiza SWOT și cum te poate ajuta acest instrument de management să-ți conduci afacerea spre succes?
Noutăți
Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență
Legislație și Fiscalitate
Vrei să te asiguri că angajații tăi își păstrează starea de bine chiar și în perioadele pline de provocări? Ține cont de faptul că inflația s-a aflat în ultimii ani în creștere constantă, având un impact semnificativ asupra economiei și a salariilor. Indexând salariile cu rata inflației, le oferi angajaților tăi posibilitatea de a se bucura în continuare de o viață echilibrată. Descoperă cum poți face asta fără a afecta excesiv bugetul companiei, cu ajutorul beneficiilor extra salariale.
Antreprenoriat și management
Într-o piață competitivă, atragerea de noi clienți este esențială pentru succesul oricărei afaceri. Fie că îți dorești să crești baza de clienți sau să îi fidelizezi pe cei existenți, un mesaj de atragere bine gândit poate face diferența. În acest articol, vom prezenta diverse strategii și exemple de mesaje de atragere a clienților, inclusiv cum să scrii mesaje de mulțumire, cum să utilizezi cuvinte „magice” și importanța mesajelor emoționale. De asemenea, vom discuta despre metode noi și inovatoare de atragere şi fidelizare a clienților.
Antreprenoriat și management
Lumea afacerilor este deseori dinamică și imprevizibilă, iar menținerea unui flux de numerar pozitiv este esențială pentru succesul unei companii. În acest articol ne-am propus să vorbim pe larg despre fluxurile de numerar sau “cash flow”, în literatura de specialitate – ce înseamnă, care sunt instrumentele de management ale fluxului de numerar, ce poți face pentru a optimiza cash flow-ul și cum poți gestiona eficient deficitul de numerar.
Antreprenoriat și management
Industria turismului din România este considerată o parte foarte importantă a sistemului economic, numeroasele unități de cazare de tipul hotelurilor și pensiunilor îndeplinind roluri vitale în oferirea de servicii de calitate superioară clienților și în generarea de plus valoare dezvoltării investiţiilor.
Motivare angajați
România este o țară cu o istorie bogată, cu peisaje variate și cu numeroase obiective turistice impresionante, fiind astfel o destinație potrivită pentru întreaga familie. De la peisajele naturale spectaculoase și castelele pline de legende și mistere și până la orașele moderne eclectice și vibrante, România rămâne o destinație ideală pentru orice turist, indiferent de perioada pe care o are la dispoziție pentru petrecerea concediului sau a weekend-urilor libere și de motivul călătoriei (escapade culturale, activități recreative pentru copii sau aventuri în natură pentru descoperirea unor locuri inedite și spectaculoase).
Legislație și Fiscalitate
În ultimii ani, conceptele de telemuncă și muncă la domiciliu au devenit din ce în ce mai populare. Deși ambele forme de muncă implică desfășurarea activităților profesionale de la distanță, există diferențe fundamentale între ele, atât din punct de vedere legal, cât și logistic. În cadrul acestui articol, vom încerca să răspundem cât mai clar la întrebarea ”Care este diferența între telemuncă și munca la domiciliu?”. Vom aduce în discuție aspecte precum avantajele și dezavantajele fiecărei forme de muncă, precum și impactul lor asupra productivității, sănătății mentale și colaborării în echipă.