Angajat Utilizarea cardului și a beneficiilor Situații frecvente În aplicația Pluxee Cashback apare ca „Plătit” Cashback-ul, dar nu a ajuns în cont. Unde este? 16 Ianuarie 2025 1 min de citit Transferul în contul bancar personal poate dura până la 7 zile. Dacă nu apare după o săptămână, contactează-ne la apphelp.ro@pluxeegroup.com. Articole din categorieUtilizarea cardului și a beneficiilor Cum îmi verific soldul cardului Pluxee Gusto Donator? Îmi pot încărca singur cardul de beneficii extrasalariale de la Pluxee? De ce nu pot plăti toată comanda, inclusiv livrarea, cu cardul meu Pluxee Gusto? Ce fac dacă am pierdut sau mi-a fost furat cardul Pluxee? Vezi mai mult Articole din categorieSituații frecvente Nu am reușit conectarea și apoi am primit un mesaj care îmi spune că în acest moment contul Pluxee este blocat. De ce? Ce fac dacă nu pot să plătesc cu cardul Pluxee prin Google Pay? Ce fac dacă comerciantul a anulat tranzacția, dar nu am primit suma înapoi pe cardul meu Pluxee? Ce fac dacă am pierdut telefonul și vreau să dezactivez plata cu cardul Pluxee prin Google Pay? Vezi mai mult