

Platforma Pluxee (21 Articole)
Ghid pentru administrarea contului din Platforma Pluxee.
- Cum descarc logoul Pluxee pentru site-ul meu?
- Cum achit comisionul aferent contractului?
- Cum și când voi fi facturat?
- Cum pot vedea tranzacțiile cu cardurile Pluxee efectuate în locația mea?
- Unde pot găsi statusul solicitărilor mele?
- Cum îmi pot crea contul de afiliat în Platforma Pluxee pentru clienți și comercianți?
- Am un nou cont IBAN
- De unde descarc borderoul de rambursare?
- Mi-am închis un punct de lucru. Ce trebuie să fac pentru a dezactiva POS-ul?
- Care este procedura de confirmare a soldului?
- Cum pot solicita încetarea contractului?
- Cum rambursez tichetele către Pluxee?
- Societatea mea este acum plătitoare de TVA, cum procedez pentru actualizarea datelor?
- Cum pot obține autocolante pentru o locație nouă?
- Ce rol pot avea în Platforma Pluxee pentru clienți și comercianți ca reprezentant al unei locații afiliate?
- Cum pot cere fișa de cont?
- Ce trebuie să fac pentru a mă asigura că clienții pot plăti cu cardurile Pluxee în locația mea?
- Cum aflu si plătesc comisionul aferent tranzactiilor?
- Cum pot adăuga o locație nouă?
- Cum pot adăuga un MID nou în locația mea?
- De unde pot cere o copiei a contractului de afiliere?