Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de muncă
Pluxee România își extinde rețeaua de parteneri care acceptă plata cu cardurile de beneficii extra salariale, printr-un acord cu două dintre cele mai cunoscute branduri din țară: Farmacia Tei & Bebe Tei
Paștele este o sărbătoare a generozității, a recunoștinței și a bucuriei. Pentru tine, ca angajator, este ocazia ideală de a le arăta angajaților tăi cât de mult îi apreciezi. Și ce poate fi mai potrivit pentru a-ți demonstra aprecierea decât un cadou oferit din suflet? Un gest simplu, dar cu un impact semnificativ, poate face diferența în motivația și loialitatea angajaților tăi. Alegerea cadoului potrivit, însă, poate fi o provocare - cum te asiguri că fiecare coleg primește ceva care să-l bucure cu adevărat? Pluxee Cadou este soluția perfectă pentru a aduce un zâmbet echipei tale în această perioadă, iar în continuare îți vom povesti mai multe despre avantajele sale - atât pentru echipa ta, cât și pentru tine.
Pluxee lansează „Barometrul fericirii la locul de muncă”, primul studiu bazat pe neuroștiință care evaluează fericirea angajaților din România
Pluxee Cashback susține cumpărăturile inteligente, permițând utilizatorilor să recupereze până la 10% din valoarea achizițiilor lor. Aplicația este gratuită și oferă utilizatorilor săi cashback la plăți cu cardurile de beneficii extrasalariale, dar și cu cardurile bancare personale.
Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență
Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, anunță schimbări în conducerea business-urilor din România și Bulgaria pentru a accelera implementarea strategiei de creștere a companiei
De ce rămân angajații români în IMM-uri: cultură organizațională, oportunități de avansare în carieră și dezvoltare profesională.
Pe 18 iunie a avut loc la Iași cea de-a treia ediție a HR LivingRoom, eveniment care a încheiat editia 2024 a roadshow-ului național început anul trecut. Conferința a reunit experți, manageri de resurse umane și lideri ale unor companii de top din Iași.
Calendaristic vorbind, suntem la polul opus al așa-zisei luni a cadourilor, însă cine decide când e timpul pentru cadouri dacă nu noi? Și de ce cadourile trebuie să fie mai mereu pentru alții și nu pentru noi?
În contextul în care 9 din 10 angajați români sunt afectați de creșterea inflației, doar 60% dintre ei declară că au primit sprijin de la angajatori.
• 94% dintre angajații români declară că mărirea inflației le-a afectat cheltuielile lunare
• 8 din 10 angajați români afirmă că majorarea prețurilor a avut impact inclusiv asupra sumei pe care o alocă prânzului la birou
• Printre măsurile luate de români pentru a face față situației economice se numără: evidența mai atentă a cheltuielilor, amânarea unor investiții semnificative și renunțarea la mesele luate în oraș
• În același timp, 57% dintre români declară că angajatorii lor le-au oferit suport economic în ultimul an
Joi 23 mai 2024, Hotel Radisson Blu a găzduit evenimentul HR LivingRoom by Pluxee, ediția Cluj-Napoca. HR LivingRoom și-a ținut din nou promisiunea și a adus în fața comunității de resurse umane inspirație și instrumente inovatoare, cu ajutorul speakerilor de top din domeniu.
Miercuri, 17 aprilie 2024, a avut loc la Timișoara evenimentul HR LivingRoom by Pluxee. O zi în care ne-am bucurat să ne întâlnim cu experți, manageri de resurse umane și lideri din companii dinamice din zona Timișoarei.
București, 12 Aprilie 2024
Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, continuă procesul de digitalizare a portofoliului de produse prin lansarea cardului virtual, ca opțiune pentru cei peste 35.000 de clienți și peste 2 milioane de angajați ce folosesc produsele companiei într-o rețea de peste 55.000 de comercianți.
O noua senzație vibrantă este în oraș: Pluxee! Un nume care a fost din ce în ce mai des pe buzele românilor în ultima vreme. Acest brand de origine franceză aduce o notă de farmec englezesc, lăsându-i pe români nedumeriți cu privire la modul în care se pronunță.