Termeni și condiții aplicație Pluxee Cashback

1. Definiții

1.1. “Pluxee” - Pluxee România S.R.L., o societate cu răspundere limitată cu sediul social în B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, Clădirea 19, et. 3, Sector 2, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/9678/1998, Identificator Unic la Nivel EuropeanROONRC.J40/9678/1998 și având Codul Unic de Înregistrare (CUI) 11071295.

1.2. “Aplicația” - este aplicația white label Pluxee Cashback Romania, deținută de Kaching Cashback AB, o societate înregistrată cu numărul 556868-5712, Cod Unic de înregistrare5568685712, cu sediul în Kanalvägen 17, 183 38 Täby, Stockholm, Suedia, reprezentată legal de catre Ken Hjertenstein, CEO/GM, si administrata de Pluxee.

1.3. ”Partener” - magazinele online sau fizice de la care pot utilizatorii să achiziționeze servicii sau produse pentru care, în acord cu promoțiile/ campaniile din Aplicație, vor primi cashback.

1.4. „Utilizator” – orice persoană fizică, ce deține un cont activ în Aplicație, în calitate de utilizator al Aplicației.

1.5. “Ofertă” - promoția Partenerilor care oferă cashback în urma unor tranzacții astfel cum sunt descrise în pagina dedicată respectivei promoții/ respectivului Partener.

2. Introducere

Prezentele termeni și condiții prevăd condițiile în care se poate obține cashback de către Utilizatorii Aplicației de la Parteneri.

Acest document reglementează raportul juridic care determină drepturile și obligațiile dumneavoastră în calitate de Utilizator, precum și pe cele ale Pluxee.

3. Utilizarea Aplicației

Folosirea Aplicației presupune acceptarea prezentelor Termeni și Condiții. Prin continuarea utilizării Aplicației, declarați că sunteți de acord cu prezentele Termeni și Condiții, iar prin accesarea unei oferte ale Partenerilor, declarați că sunteți de acord cu termenii și condițiile specifice ale respectivei Oferte, toate aceste elemente fiind obligatorii.

Aplicația poate fi descărcată exclusiv din AppStore sau Google Play.

Utilizatorii Aplicației trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiții:

  1. Să fie cetățeni români
  2. Să aibă vârsta minimă de 18 ani
  3. Să aibă un cont activ în aplicația mobilă Pluxee România și să fie beneficiar cel puțin a unui card emis de Pluxee
  4. Să își descarce Aplicația
  5. Să se logheze în Aplicație folosind credențialele (user și parola) utilizate pentru aplicația Pluxee România
  6. Să accepte prezentele Termeni și Condiții și Politica de Confidențialitate
  7. Să dețină un cont curent în lei la orice instituție bancară din România

Ulterior înregistării în Aplicație, folosind credențialele din aplicația Pluxee România, Utilizatorul trebuie sa introducă următoarele date:

  • Data nașterii
  • Genul
  • Adresa de e-mail

În vederea efectuării plății cashback-ului către Utilizator, acesta trebuie să introducă în Aplicație următoarele date:

  • Numele și prenumele
  • IBAN-ul aferent contului bancar denominat în RON unde se va primi cashback-ul

În momentul înrolării în Aplicație, Pluxee integrează în Aplicație informațiile despre istoricul tranzacțiilor efectuate de către Utilizator cu cardurile Pluxee în ultimele 25 luni.

În situația în care o Ofertă este destinată exlcusiv Utilizatorilor care îndeplinesc anumite criterii specifice, printre care și criterii ce presupun analiza tranzacțiilor anterioare, eligibilitatea Utilizatorului va fi analizata de Pluxee în termen de cel puțin 1 zi lucrătoare de la momentul la care tranzacția a fost efectuată, caz în care Utilizatorul poate deveni neeligibil pentru o anumită Oferta.

De fiecare dată când datele personale se schimbă, vă obligați să le actualizați. Dacă datele furnizatenu sunt corecte, Pluxee vă poate bloca accesul în Aplicație. De asemenea, obținerea cashback-ului nu este posibilă în lipsa unor date personale corecte și actuale.

4. Ofertele cashback

Cashback înseamnă acel bonus/discount pe care Utilizatorul îl primește de la Pluxee după confirmarea achiziției de către un Partener, afiliat Pluxee sau înregistrat în platforma parteneră, ca fiind legitimă, completă și finalizată, în conformitate cu prezentele termene și condiții.

Utilizatorii au posibilitatea să primească un cashback sub formă fixă sau sub formă de procent din suma cheltuită pentru achiziționarea unui produs sau serviciu de la Parteneri afiliati Pluxee sau platformei partenere și prezentat în catalogul listat in Aplicație în secțiunea dedicată serviciilor eCashback.

Există două tipuri de oferte de cashback, respectiv:

(1) Ofertele partenerilor afiliați Pluxee (din categoria „Fast Cashback”), pentru care nu este necesară activarea ofertei personalizate, ci este suficientă efectuarea cumpărăturilor în magazin sau online la oricare dintre Parteneri, folosind cardurile Pluxee eligibile conform campaniei și conform citeriilor de eligibilitate reglementate de legislația aplicabilă (Gusto, Cadou, Cultura sau Turist), iar cashback-ulva apărea în secțiunea Cashback „În Așteptare” în 2-3 zile lucrătoare și va fi creditat conform conditiilor de eligibilitate descrise la pct. 6 “Plata cashback”

(2) Ofertele cashback oferite prin intermediul platformei partenere (din categoria “eCashback”),pentru care este necesară efectuarea unei achiziții online (folosind fie un card bancar, fie un card de bilete de valoare eligibil), folosind în mod obligatoriu link-ul furnizat în oferta din Aplicație, iar cashback-ul va fi creditat în contul de Utilizator în 60 de zile lucrătoare. Pentru ca tranzacția să devină eligibilă, Utilizatorul va trebui să accepte toate cookie-urile necesare din pagina accesată și să finalizeze tranzacția în termen de 30 de minute de la accesarea link-ului, pe link-ul aceleiași sesiuni.

Utilizatorul va primi cashback-ul dacă următoarele condiții sunt îndeplinite în mod cumulativ:

a. Achiziția realizată de Utilizator este reală, finalizată cu succes și achitată;

b. Utilizatorul a primit și nu a returnat comanda realizată ori nu și-a exercitat dreptul de retragere în condițiile legii și în acord cu politica Partenerului;

Achitarea cashback-ului către Utilizator se va efectua în termenul afișat pentru fiecare Partener, respectiv pentru fiecare Oferta, dar nu mai mult de 60 zile lucrătoare.

În cazul în care Partenerul nu ne oferă informații cu privire la achizițiile dumneavoastră, nu ne asumăm răspunderea pentru imposibilitatea de a plăti cashback-ul.

5. Cashback – mod de funcționare

Cashback-ul acumulat de Utilizator va fi disponibil ulterior momentului în care Partenerul a confirmat achiziția Utilizatorului. În cazul în care Utilizatorul returnează produsele sau anulează comanda, cashback-ul nu se va mai acorda.

Pot exista perioade în care valoarea sau modalitatea de calcul a cashback-ului se modifică fără o notificare prealabilă.

După îndeplinirea tuturor condițiilor de la pct. 4 de mai sus, cashback-ul va fi încărcat în portofelul electronic al Utilizatorului din Aplicatie.

Valoarea cashback-ului se calculează raportat la valoarea neta a tranzacției efectuate, fără a fi luate în considerare TVA, taxe de transport sau alte taxe. Nu se vor lua în considerare plățile efectuate parțial cu mijloace de plată de tipul voucherelor cadou, cupoane de reducere sau alte carduri neeligiblie etc.

Valoarea cashback-ului, respectiv modalitatea de calcul a acestuia, este disponibilă Utilizatorilor la momentul efectuării plății/ tranzacției.

Pot exista situații în care utilizatorii nu vor primi cashback-ul, precum:

a) Contul Utilizatorului din Aplicatie nu mai este activ. Contul este considerat inactiv dacă fie nu a mai fost folosit de mai mult de 24 luni consecutive sau Utilizatorul a decis dezactivarea acestuia.

b) Utilizatorul nu a respectat prevederile prezentelor termeni și condiții sau pe cele aferente Ofertei.

c) Achiziția în urma căreia s-a primit cashback a fost anulată după ce a fost efectuată (în conformitate cu politicile de anulare specifice fiecărui Partener).

6. Plata cashback

Utilizatorul va primi cashback de fiecare data după ce a acumulat în portofelul său electronic din Aplicatie, valoarea de minimum 20 RON. Plata cashback-ului se va face automat, în cel mult 30 de zile de la data acumulării valorii minime de 20 RON, în contul IBAN în RON declarat de utilizator în secțiunea “Profil” din cadrul Aplicației și furnizarea acestuia împreună cu numele și prenumele Utilizatorului este obligatorie pentru efectuarea plății cashback-ului.

Valoarea totală a sumelor aferente Ofertelor (cashback) pe care un Utilizator le poate primi nu este limitată, însă valoarea unei tranzacții de cashback individuale este limitată și nu va depași în nicio situație suma de 600 lei per tranzacție și/ sau 600 lei reprezentând suma tranzcțiilor efectuate într-o zi.

Pentru ca o tranzacție să poată genera cashback, în condițiile Ofertei, este necesar să se respecte perioada de valabilitate a Ofertei. Dacă perioada nu este respectată, Utilizatorul nu va beneficia de cashback pentru tranzacția efectuată după expirarea perioadei de valabilitate a Ofertei.

Ofertele sunt limitate și Pluxee nu poate garanta valabilitatea acesteia la momentul tranzacției efective. Astfel, Utilizatorul înțelege că este posibil să nu primească cashback-ul aferent unei Oferte întrucât aceasta era expirată la momentul tranzacției efective sau era o ofertă din categoria “în limita stocului disponibil”, iar acesta a fost atins până la data efectuării tranzacției.

Utilizatorul trebuie să se asigure că respectă condițiile Ofertei, întrucât Partenerii pot include în Ofertele lor limitări (spre exemplu, doar pentru anumite produse, folosire unică sau multiplă a Ofertei etc.). În cazul nerespectării acestor limitări, Utilizatorul nu va primi cashback.Tranzacția trebuie efectuată direct către Partenerul titular al Ofertei. Tranzacțiile efectuate către o entitate care intermediază vânzarea respectivelor produse și/sau servicii nu vor oferi dreptul Utilizatorului de a beneficia de cashback.

Sumele acumulate în portofelul electronic dedicat cashback-ului nu expiră, iar Utilizatorul le poate primi oricând, după acumularea sumei minime de 20 RON, cu respectarea Termenilor și Condițiilor, dacă au un cont activ.

În situatia în care un Utilizator returnează un produs către un Partener în conformitate cu politica de retururi și de garanție a acestuia, se pot individualiza 2 situații:

  • Pluxee nu a efectuat încă plata sumei aferente cashback - caz în care această suma nu va mai fi virată în contul bancar al Utilizatorului.
  • Utilizatorul a primit suma aferentă cashback-ului, a facut un retur parțial/total, caz în care contravaloarea cashback-ului va fi recalculată și utilizatorului îi va fi compensat cashbackul de care va beneficia în viitor cu această sumă recalculată. Pentru diferența de cashback, respectiv cashback-ul aferent tranzacției returnate, va fi afișată în portofelul electronic cu “-“

7. Costuri

Utilizarea Aplicației este gratuită.

Costurile către operatorul de telefonie mobilă sau furnizorul de servicii de internet asociate utilizării Aplicației sunt percepute separat de către furnizorii de servicii respectivi, fără nicio implicare din partea Pluxee, iar Pluxee nu este în niciun fel responsabilă pentru astfel de costuri.

Emitentul cardului sau al metodei de plată poate percepe taxe/ comisioane separate. Aceste costuri sunt stabilite în termenii și condițiile emitenților respectivi, Pluxee neavând niciun fel de răspundere pentru acestea.

8. Politica de confidențialitate și date cu caracter personal

Când utilizați Aplicația, Pluxee va colecta și procesa datele dvs. personale în calitate de operator de date. 

Colectare și prelucrare sunt efectuate în conformitate cu Politica de Confidențialitate disponibilă aici. Vă rugăm să citiți cu atenție Politica de Confidențialitate.

Datele dumneavoastră sunt prelucrate de catre Pluxee Romania în temeiul interesului legitim conform celor menționate în prezenții Termeni și Conditii și vor fi transmise de către Pluxee în calitate de Operator către KACHING SRL în calitate de Persoană Împuternicită și Prestator de servicii pentru  determinarea eligibilității și procesarea plăților de către Pluxee  în scopul prezentei campanii.

Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți informat că utilizăm un proces automatizat de profilare pentru a determina eligibilitatea dumneavoastră de a participa la programele de cashback. Efectuăm această profilare în temeiul interesului nostru legitim, conform art. 6 alin.1 lit.a)-f) GDPR, de a oferi cele mai bune campanii puse la dispozitie de comercianți.  

Acest proces include:

  • Analiza istoricului de cumparaturi efectuate la supermarketuri in ultimele 25 luni;
  • Evaluarea vizitelor la alți comercianți parteneri si preferintele în alegerea acestora.

Scopul acestei profilări este exclusiv de a selecta beneficiarii care îndeplinesc criteriile programului de Cashback.In cazul in care nu indepliniti aceste conditii nu veți fi eligibili pentru cashback conform programului, fără a vă afecta alte drepturi esențiale.

Prin bifarea casuței de acceptare a Termenilor și Conditiilor sunteți de acord ca datele dumneavoastră personale să fie utilizate în scopul profilării, pentru determinarea eligibilității și declarați că sunteți de acord cu utilizarea datelor dvs.personale în cadrul acestui program.

Aveți posibilitatea să vă opuneți prelucrării în acest scop prin manifestarea dreptului la opozitie și transmiterea unei solicitări la adresa: Privacy.ro@pluxeegroup.com, fie prin aplicație prin stergerea contului de utilizator.

9. Încălcarea termenilor și condițiilor

Pluxee își rezervă dreptul de a opri sau refuza accesul unui Utilizator în Aplicație dacă Utilizatorul încalcă acesti termenii și condiții sau pe cei ale Ofertelor la care a participat sau dacă încearcă, prin orice cale, să fraudeze ofertele sau folosesc date sau metode de plată care nu le aparțin ori să utilizeze în mod abuziv Aplicația.

În aceste situații, Utilizatorii nu vor mai avea dreptul de a primi sumele aferente Ofertelor sau să beneficieze de alte Oferte din Aplicație.

10. Funcționarea serviciului de cashback / Aplicației

Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru ca Aplicația să funcționeze fără înreruperi sau disfuncționalități. Cu toate acestea, există posibilitatea ca, din pricina unor probleme tehnice, să existe momente în care Aplicația nu este funcțională. În această situație, vom lua toate măsurile pentru a rezolva problemele cât mai rapid astfel încât Utilizatorii să nu fie afectați.

Pluxee nu își asumă nicio răspundere în cazul în care Aplicatia este temporar indisponibilă.

11. Răspundere

Pluxee răspunde exclusiv pentru transmiterea cashback-ului către Utilizatori, în condițiile prezentului acord.

Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de daune, directe sau indirecte, indiferent că acestea sunt rezultatul nerealizării cashback-ului sau furnizarea acestuia cu întârziere ce nu ne este culpabilă.

Utilizatorul este unicul răspunzător de verificarea termenilor specifici fiecărei Oferte și înțelege că răspunderea pentru respectarea termenilor și condițiilor Ofertelor este a Partenerilor.

Aveți dreptul la cashback numai atunci când sunteți eligibil (conform termenilor și condițiilor aferente fiecărei Oferte) și există o achiziție corespunzătoare. Pluxee își rezervă dreptul de a reține, compensa și/sau recupera recompensele care au fost furnizate în mod necorespunzător, cum ar fidin erori sau utilizare necorespunzătoare.

Pluxee nu își poate asuma răspunderea nici pentru calitatea, siguranța, autenticiatea produselor și serviciilor oferite de Parteneri, nici pentru livrarea acestor produse sau servicii.

Prin urmare, orice plângere sau reclamație referitoare la calitatea, siguranța, autenticitatea sau livrarea produselor și serviciilor oferite de Parteneri trebuie îndreptată direct către aceștia.

12. Modificarea termenilor și condițiilor

Pluxee își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în orice moment. Utilizarea Aplicatiei ulterior primirii notificarii privind modificarea termenilor si conditiilor echivalează cu acceptarea acestora astfel cum au fost modificați.

13. Încheierea acordului

Dacă Utilizatorul nu respectă prezentul acord sau legislația în vigoare, Pluxee are dreptul de a interzice Utilizatorului utilizarea Aplicației pentru viitor.

Odată cu ștergerea contului sau la cererea expresă a Utilizatorului, Pluxee va șterge datele personale ale Utilizatorilor din sistemele sale și va șterge sau anonimiza toate datele existente ale tranzacțiilor, în măsura în care Pluxee nu trebuie să păstreze datele personale pentru alte scopuri (e.g., interes legitim, obligații legale, etc.).

14. Legea aplicabilă

  1. Acest acord și relația dintre dumneavoastră, în calitate de Utilizator și Pluxee vor fi supuse legilor din România.
  2. În cazul unei dispute, se va încerca soluționarea amiabilă. Dacă aceasta nu este posibilă, vor fi investite cu soluționarea litigiilor instanțele competente de pe raza Municipiului București.

Versiunea aplicabilă de la data de 21.11.2024

Evidența modificărilor

Versiunea aplicabilă de la data de 20.11.2024