Angajat Ghid de început Utilizare Aplicația Pluxee Ce fac dacă nu primesc email pentru activarea contului Pluxee? 16 Ianuarie 2025 1 min de citit Dacă nu primești email-ul pentru activarea contului, te rugăm să te asiguri că: Pasul 1 Ai introdus o adresă de email validă și corectă. Pasul 2 Ai verificat secțiunea **Spam**. Articole din categorieUtilizare Aplicația Pluxee Cum pot afla când expiră sumele încărcate pe cardul meu Pluxee? Ce fac dacă nu primesc email pentru resetarea parolei aferent contului Pluxee? Ce fac dacă am pierdut sau mi-a fost furat cardul Pluxee? Pe ce adresă de email primesc invitația pentru crearea contului pentru un card Pluxee în format virtual? Vezi mai mult Articole din categorieGhid de început Trebuie să-mi fac cont cu aceeași adresă de email pe care am primit invitația pentru crearea contului în cazul cardului Pluxee în format virtual? Cum fac prima tranzacție la aparatul de validare POS cu cardul Pluxee? Ce fac dacă nu am primit codul PIN pe hârtie aferent cardului Pluxee? Ce fac dacă au trecut mai mult de 24 de ore si nu am primit încă invitația pentru crearea contului pentru cardul Pluxee în format virtual? Vezi mai mult