Termeni si Conditii pentru serviciile aditionale Pluxee pentru Unitatile Afiliate Servicii Premium

1.    PARTILE IMPLICATE:

1.1.    PLUXEE ROMANIA S.R.L., nr. de inregistrare la Registrul Comertului J40/9678/1998, cod inregistrare in scopuri de TVA, RO 11071295, capital social 25.000.000 RON, sediul legal in Iride Business Park - cladirea 19, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9 - 9A, sector 2, 020335, Bucuresti, Romania; Tel. 021 204 46 46 („Pluxee”).

1.2.    UNITATILE AFILIATE PLUXEE persoanele juridice care au incheiat cu Pluxee un contract de servicii de afiliere pentru tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde si vouchere de vacanta si care sunt, astfel, incluse in reteaua Pluxee („Afiliata”/ „Comerciantul”).

2.    CONDITII GENERALE DE UTILIZARE A SERVICIULUI ADITIONAL CONTRACTULUI DE SERVICII DE AFILIERE- SERVICII PREMIUM

Versiune: februarie 2024

2.1.    Ce sunt Serviciile Premium?

Serviciile Premium sunt extra servicii special create de Pluxee pentru unitatile afiliate care au incheiat contracte de servicii de afiliere pentru tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde si vouchere de vacanta. Aceste servicii costau in accesul afiliatilor la situatii statistice si la promovarea promotiilor prin intermediul Pluxee.

2.2.    Activarea Serviciilor Premium

Valabilitatea serviciului aditional “Servicii Premium” incepe de la momentul semnarii contractului de servicii de afiliere pentru tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde si vouchere de vacanta sau a actului aditional la acest contract, care contine in sectiunea aferenta costurilor si linia de cost pentru Servicii Premium.

Continuarea utilizarii Serviciilor Premium reprezinta confirmarea faptului ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile de mai jos (Termenii si conditiile Servicii Premium). In situatia in care nu sunteti de acord cu acestia, trebuie sa opriti utilizarea serviciilor, notificand Pluxee in vederea eliminarii posibilitatii accesarii serviciilor si a costului aferent acestui serviciu.

Termenii si conditiile se aplica pentru intreaga durata de utilizare, respectiv pana in momentul incetarii prestarii acestor servicii. In plus, in situatia nerespectarii Termenilor si Conditiilor, Pluxee are dreptul, in orice moment, sa suspende sau sa opreasca accesul la aceste servicii (spre exemplu, in cazul in care promotiile promovate de Pluxee, la cererea Afiliatei, nu sunt respectate de catre Afiliata sau nu se respecta confidentialitatea cu privire la situatiile statistice accesate).

Termenii si conditiile stabilesc utilizarea serviciilor Premium (accesul la situatii statistice ale unitatilor afiliate, accesul la promovarea promotiilor unitatilor afiliate), precum si drepturile si obligatiile partilor.

Termenii si conditiile trebuie citite la fiecare utilizare si verificate pentru actualizari, motiv pentru care va rugam sa cititi intotdeauna ultima versiune, acesta fiind cea care se aplica (prin actualizari intelegem noi functionalitati adaugate acestor servicii, conformarea cu noi cerinte legale si alte aspecte de interes care necesita actualizarea Termenilor si conditiilor).

2.3.    Ce prespune accesul la situatiile statistice?

Beneficiarii Serviciilor Premium au acces in Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti, pentru o perioada de 12 luni anterioara activarii Serviciilor Premium, la urmatoarele situatii statistice/analitice:

a) Cati consumatori unici au achitat folosind cardul Pluxee in respectiva unitate afiliata in ultimele 12 luni. Situatia va fi disponibila pentru fiecare produs Pluxee pentru care s-a incheiat contract/ act aditional care contine si selectia costului pentru Servicii Premium (tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde si vouchere de vacanta).

b) Valoarea totala a tranzactiilor in ultimele 12 luni pentru fiecare produs Pluxee pentru care s-a incheiat contract/ act aditional care contine si selectia costului pentru Servicii Premium (tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde si vouchere de vacanta).

c) Valoarea medie a cosului de cumparaturi din ultima luna (media valorii tranzactiilor achitate cu cardul Pluxee pentru care s-a incheiat contract/ act aditional care contine si selectia costului pentru Servicii Premium (tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde si vouchere de vacanta), precum si valoarea medie a cosului de cumparaturi din ultima luna in piata (unitati afiliate cu acelasi obiect de activitate) achitate cu acelasi tip de card. Astfel, unitatea afiliata va putea compara daca, spre exemplu, intr-un alt magazin un cos mediu de cumparaturi achitat cu cardul Gusto este mai mare decat cel achitat in magazinul sau cu acelasi tip de card si va putea stabili strategia corespunzatoare pentru cresterea cosului mediu achitat cu acest card (putand opta, spre exemplu, pentru utilizarea celui de- al doilea serviciu oferit de Pluxee ca Serviciu Premium, respectiv promovarea promotiilor sau facand o campanie de aducere la cunostinta beneficiarilor a faptului ca in magazinul respectiv se poate achita folosind cardul Pluxee/ ca in respectiva unitate de cazare se pot achiza serviciile folosind cardul Pluxee etc.).

Situatiile statistice sunt furnizate de catre Pluxee Afiliatei pentru uzul propriu, proprietatea intelectuala asupra acestora nefiind transmisa prin achitarea Serviciului Premium. Astfel, datele prezentate in sectiunile aferente situatiilor statistice/ analitice sunt confidentiale si Afiliata se obliga sa nu le divulge.

2.4. Ce presupune accesul la promovarea promotiilor prin intermediul Pluxee?

Cea de-a doua componenta a Serviciilor Premium este posibilitatea oferita unitatilor afiliate de a trimite o solicitare catre Pluxee pentru promovarea promotiilor.

Fiecare unitate afiliata are posibilitatea ca, o data pe luna, sa solicite Pluxee promovarea promotiilor sale pe canalele Pluxee (in aplicatia Pluxee/site-ul Pluxee, canalele social media etc.). 

Unitatea afiliata trebuie sa transmita solicitarea folosind Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti, cu cel putin 15 zile lucratoare inainte ca promotia sa fie activa.

Afiliata trebuie sa completeze campurile dedicate din Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti si raspunde pentru autenticitatea datelor transmise.

Daca va fi necesar, Afiliata va fi contactata de catre reprezentantii Pluxee pentru a furniza toate informatiile necesare promovarii respectivei promotii.

Pluxee se obliga sa promoveze materialele promotionale electronice ale Afiliatei conform detaliilor comunicate de catre acestea in formularul dedicat din Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti sau in orice alt format solicitat de Pluxee.

Unitatea afiliata se obliga:

d) Ca promotiile promovate de Pluxee sa fie create special pentru beneficiarii cardurilor Pluxee;

e) Sa informeze personalul implicat din centrele/ magazinele/ punctele de vanzare asupra ofertei comerciale prezentata in materialele promotionale;

f) Sa respecte in centrele / magazinele / punctele sale de vanzare oferta comerciala prezentata in materialele promotionale;

g) Sa mentina promotia pe toata perioada asumata (comunicata catre Pluxee si prezentata in materialele promotionale) si sa isi asume raspunderea pentru situatia in care, indiferent de motiv, nu poate onora comenzile (spre exemplu, lipsa stocului unui produs, probleme tehnice) prin oferirea de remedii adecvate. In astfel de situatii, Pluxee nu are niciun fel de raspundere fata de beneficiarii ofertei si orice pretentii ar avea acestia de la Pluxee, vor fi indreptate catre Afiliata.

Pluxee isi rezerva dreptul de a nu promova promotiile care nu respecta cerintele si criteriile din Termenii si conditiile Serviciilor Premium sau daca apreciaza ca respectiva promotie nu este in beneficiul consumatorilor. In aceasta situatie, Pluxee va informa Afiliata cu privire la faptul ca nu i va fi promovata promotia si motivele care au condus la aceasta decizie.

2.5. Cum poate avea access o unitate afiliata la Serviciile Premium?

Serviciile aditionale Premium pot fi achizitionate doar de catre comerciantii afiliati Pluxee care au activ cel putin un contract de servicii de afiliere pentru tichete de masa, tichete cadou, tichete sociale pentru alimente si mese calde sau vouchere de vacanta, prin semnarea unui act aditional in acest sens sau, pentru comerciantii care nu au semnat un contract de servicii de afiliere, prin semnarea unuia astfel de contract.

La momentul achizitionarii Serviciilor Premium, Afiliata accepta costurile pentru acest serviciu.

Serviciile Premium vor fi active in 24 de ore de la semnarea Actului Aditional sau a Contractului de servicii de afiliere care contine linia de cost aferenta acestui serviciu, indiferent de cuantumul costului negociat.

Costul pentru Servicii Premium se va achita lunar si se va regasi distinct in factura emisa pentru valoarea serviciilor de afiliere (va fi emisa o singura factura in fiecare luna, iar aceasta va contine, pe langa valoarea serviciilor de afiliere, costul aferent Serviciilor Premium).

2.6. Cum poate inceta accesul la Serviciile Premium?

O unitate afiliata poate trimite catre Pluxee oricand o cerere scrisa pentru incetarea oferirii Serviciilor Premium, pentru unul sau mai multe dintre contractele de servicii de afiliere. Incetarea va deveni efectiva incepand cu luna imediat urmatoare trimiterii cererii de incetare a prestarii serviciilor.

2.7. Cand se emite factura si care sunt conditiile de plata?

Factura va fi emisa in ultima zi a lunii pentru luna respectiva. Clientul are obligatia de a achita factura in termenul stabilit in contractul de servicii de afiliere pentru care s-a emis factura.

Daca factura nu este achitata in termenul de plata, vor fi aplicabile sanctiunile contractuale stipulate in contractele de servicii de afiliere.

2.8.  Cum se inroleaza afiliatii in Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti?

Pentru accesarea Platformei Pluxee pentru clienti si comercianti, Afiliata trebuie sa introduca credentialele folosite la crearea contului, username si parola, in pagina www.sodexoonline.ro.

2.9. Cum se creeaza un cont in Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti?

La semnarea/activarea contractului de afiliere, Afiliata primeste pe adresa de email indicata ca fiind folosita de catre responsabilul utilizarii Platformei Pluxee pentru clienti si comercianti un link pentru activarea contului de unde se pot seta si crea conturile pentru Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti. Link-ul primit are valabilitate doar doua zile, insa se poate solicita generarea unui nou link, ce va fi primit tot pe adresa de email, prin apelarea in Call Center.

In sectiunea "Inregistreaza-te" se va sta parola. Parola trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii: litera mare, litera mica, cifra si caracter special, iar in total sa aiba minim 8 caractere.

Pentru inregistrare, trebuie sa fie cititi si acceptati Termenii si Conditiile.

Dupa acceptarea Termenilor si conditiilor, se activeaza contul si se genereaza un e-mail in acest sens, pe care trebuie sa il acceseze Afiliata.

Dupa ce contul a fost creat si activat, Afiliata se va putea loga pe site-ul www.sodexoonline.ro folosind adresa de e-mail si parola setate.

Pentru mai multe detalii, accesati Cum obtin un cont in platforma Pluxee pentru clienti si comercianti? - Pluxee Help (sodexoonline.ro)

2.10. Cum functioneaza Serviciile Premium si care sunt limitarile?

Prin acceptarea Termenilor si Condiilor Serviciilor Premium, sunteti de acord cu utilizarea Platformei Pluxee pentru clienti si comercianti pentru aceste servicii (acces la situatii statistice si acces la promovarea promotiilor) doar pentru scopul stabilit si permis si numai in masura permisa de lege.

In masura in care alegeti sa accesati si sa utilizati Platforma Pluxee pentru clienti si comercianti pentru Serviciile Premium, o veti face din proprie initiativa si sunteti responsabil de respectarea leslatiei aplicabile si a Termenilor si Conditiilor acestei platforme care pot fi accesate Termeni_si_Conditii_Septembrie2023.pdf (sodexoonline.ro).

Pluxee nu garanteaza ca utilizarea serviciilor va fi neintrerupta sau fara erori si sunteti de acord ca, la anumite intervale de timp, serviciul poate fi suspendat pentru perioade nedefinite de timp.

2.11. Daca o unitate afiliata este nemultumita de serviciile prestate unde poate face reclamatie?

Reclamatiile privind utilizarea Serviciilor Premium se vor inainta catre Pluxee prin urmatoarele canale: comerciant.ro@pluxeegroup.com.

2.12. In ce conditii ar putea inceta prestarea Serviciilor Premium?

Prestarea Serviciilor Premium ar putea inceta in urmatoarele situatii:

a)    In cazul intreruperii platilor serviciilor de catre Afiliata;

b)    In cazul incetarii contractului de servicii de afiliere care prevede Serviciile Premium;

c)    In cazul deciziei Afiliatei de incetare a oferirii Serviciilor aditionale Premium;

d)    In cazuri de forta majora/caz fortuit.

2.13. Dispozitii finale

Pluxee poate schimba continutul sau caracteristicile tehnice ale oricarui aspect ale serviciilor oferite (Servicii Premium), inclusiv costul acestora, oricand, in functie de oportunitatile tehnice si comerciale si in conformitate cu modificarile legislative relevante.

Modificarile se comunica Afiliatei printr-o notificare, acesta avand posibilitatea de a renunta la Serviciile Premium. Modificarea se considera acceptata de catre Afiliata, daca aceasta nu a solicitat renuntarea la aceste servicii in 30 zile de la data transmiterii de catre Pluxee a notificarii.

Pentru modificarile ce presupun doar imbunatatiri ale Serviciilor Premium prin adaugarea de noi functionalitati nu este necesara notificarea Afiliatei, acesta avand obligatia de a consulta permanent Termenii si Conditiile pentru Servicii Premium.

Legislatia care guverneaza acesti Termeni si Conditii este legislatia din Romania. Daca intervin dispute legate de utilizarea Serviciilor Premium, instantele din Bucuresti vor fi considerate instantele competente.