Dacă nu mai cunoști parola, o poți reseta din pagina de conectare din aplicație, urmărind pașii de mai jos:
Pasul 1
Deschide aplicația Pluxee și selectează **Am cont!**
Pasul 2
Introdu adresa de email și selectează **Continuă**.
Pasul 3
Apasă butonul **Ai uitat parola?**.
Pasul 4
Introdu codul de securitate primit pe email și alege o nouă parolă.
Dacă nu mai cunoști adresa de email cu care ai creat contul, ne poți contacta prin intermediul formularului de contact.
Dacă nu mai cunoști parola, o poți reseta din pagina de conectare din aplicație, urmărind pașii de mai jos:
Pasul 1
Accesează portalul Pluxee pentru angajați.
Pasul 2
Introdu adresa de email și selectează **Continuă**.
Pasul 3
Apasă butonul **Ai uitat parola?**.
Pasul 4
Introdu codul de securitate primit pe email și alege o nouă parolă.
Dacă nu mai cunoști adresa de email cu care ai creat contul, ne poți contacta prin intermediul formularului de contact.